Advertisements

Πρωτοποριακή αναβάθμιση: Αποτελεσματικότητα και αξιοπιστία στην υπηρεσία του 1555 για τους πολίτες

Τέλος στις πολύωρες αναμονές και την ταλαιπωρία

by Εμμυ

Η υπηρεσία του 1555, αναδεικνύεται ως η πρωτοπόρος δύναμη στην εξυπηρέτηση του πολίτη, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα στην αντιμετώπιση των αναγκών του. Μέσω στρατηγικών αναβαθμίσεων και επεκτάσεων, το 1555 καταφέρνει να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στον όγκο των κλήσεων, προσφέροντας φιλική και άμεση εξυπηρέτηση.

Μετρήσεις από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Φεβρουάριο του 2024 αποκαλύπτουν ότι το 1555 ανταποκρίνεται σε εκατοντάδες χιλιάδες κλήσεις ημερησίως, με το 99.89% των αιτημάτων να επιλύονται άμεσα ή εντός ελάχιστων ημερών. Η διαχείριση του υπολοίπου 0.11% προσωποποιημένων αιτημάτων ανατίθεται σε εξειδικευμένες ομάδες, εξασφαλίζοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη σε κάθε περίπτωση.

Advertisements

Ο e-ΕΦΚΑ συνεχίζει να είναι η κύρια προτίμηση των πολιτών που χρειάζονται υποστήριξη από το 1555, με τον αριθμό των κλήσεων να φτάνει τις 5.616.476 μέχρι σήμερα. Από αυτές, το 99,9% των αιτημάτων έχουν επιλυθεί, με τα πιο συχνά ερωτήματα να αφορούν σε ηλεκτρονικά ραντεβού για υπηρεσίες του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, απονομές συντάξεων και παροχές σε χρήμα.

Επίσης, τα θέματα της ΔΥΠΑ παρουσιάζουν σημαντικό ενδιαφέρον, με τον αριθμό των απαντημένων κλήσεων να πλησιάζει τις 1.251.937 και το ποσοστό επίλυσης να ανέρχεται στο 99.99%. Τα πιο συχνά ερωτήματα προς τη ΔΥΠΑ αφορούν στην τακτική επιδότηση ανεργίας, τα επιδόματα ανεργίας και τις παροχές μητρότητας.

Advertisements

Επιπλέον, για θέματα που αφορούν τον ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 909.401 κλήσεις, ενώ για ζητήματα Εργασιακών Σχέσεων και Επιθεώρησης Εργασίας ο αριθμός φτάνει τις 221.505 κλήσεις. Τέλος, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης υπάρχουν 34.472 κλήσεις, ενώ για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής ο αριθμός φτάνει τις 15.100 κλήσεις.

Εντυπωσιακή είναι επίσης η ανάπτυξη του διαδικτυακού καναλιού 1555.gov.gr, που παρέχει στους πολίτες πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες και επιτρέπει την υποβολή προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς την ανάγκη κλήσης στο τηλεφωνικό κέντρο. Η αντίδραση του κοινού είναι θετική, με πάνω από 50.000 αιτήματα να έχουν υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας μέχρι τον Ιανουάριο του 2024.

Επιπλέον, η υιοθέτηση των νέων ψηφιακών δυνατοτήτων και η εξειδίκευση της τεχνογνωσίας από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ενισχύουν την επίτευξη των στόχων της υπηρεσίας. Η σταδιακή μετάβαση σε ένα πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης επιφέρει οφέλη τόσο για τους πολίτες, όσο και για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών.

Το 1555 αποτελεί παράδειγμα πρωτοποριακής εξυπηρέτησης, δημιουργώντας ένα νέο πρότυπο για τη βελτίωση της επικοινωνίας με τον πολίτη και την ανάδειξη της ποιότητας των δημόσιων υπηρεσιών.

Advertisements

 

Advertisements

Σας ενδιαφέρουν

Advertisements

Σχετικα με εμας

Καλωσορίσατε στο ergasiadimosio.gr, την κορυφαία διαδικτυακή πύλη αφιερωμένη στην εργασία στο Δημόσιο. Καθημερινά αναρτούμε όλα τα νέα σχετικά με ΑΣΕΠ, ΟΑΕΔ/ΔΥΠΑ, επιδόματα, voucher και αγγελίες εργασίας.

© Copyright 2024 – www.ergasiadimosio.gr